Ефективний промоушн

1. Мета: отримання знань та підвищення навичок співробітників відділу продажів у просуванні товару у полиці (промоушн) для збільшення обсягів продажів компанії.

2. Структура:
- планування та підготовка,
- мерчандайзинг,
- встановлення контакту,
- виявлення потреб,
- презентація,
- робота з запереченнями,
- завершення продажу,
- адміністрування та аналіз.

3. Кого навчаємо? Програма призначена для продавців-консультантів.

4. Як навчаємо? 40% теоретична частина – отримання інформації про ефективну промоцію у вигляді презентації. 60% практична частина – формування навичок на базі отриманих знань шляхом вирішення індивідуальних завдань, виконання командних вправ, рольових ігор та аналізу отриманих результатів.

5. Які результати? Учасники отримують знання та практичні навички щодо структури роботи у полиці в торговій точці для досягнення високих обсягів продажу своєї продукції кінченому споживачеві шляхом ефективних комунікацій, мерчандайзингу та завершення "продажу".