1. Мета: отримання знань та підвищення навичок співробітників відділу продажів у мерчандайзингу для збільшення обсягів продажів компанії.

2. Структура:
- поняття мерчандайзингу,
- принципи та правила мерчандайзингу,
- інструменти мерчандайзингу,
- ККД мерчандайзингу.

3. Кого навчаємо? Програма призначена для "польових співробітників", мерчандайзерів, торгових представників, супервайзерів, до обов'язків яких є забезпечення продажу продукту на території через наявність товару на полицях магазину.

4. Як навчаємо? 40% теоретична частина – отримання інформації про якісний мерчандайзинг у вигляді презентації. 60% практична частина – формування навичок на базі отриманих знань шляхом вирішення індивідуальних завдань, виконання командних вправ, рольових ігор та аналізу отриманих результатів.

5. Які результати? Учасники отримують знання про мерчандайзинг та практичні навички за принципами та правилами роботи спрямованої на максимальне просування товару з полиці.