Системний підхід до продажів

1. Мета: збільшення обсягу продажу шляхом побудови системної роботи персоналу.

2. Структура:
- планування та підготовка,
- постановка цілей,
- націнка торгової точки,
- презентація,
- робота з запереченнями,
- укладання угоди,
- мерчандайзинг,
- адміністрування.

3. Кого навчаємо? Програма призначена для співробітників, до обов'язків яких входять продажі товарів та послуг клієнту. Торгові представники, менеджер з продажу, мерчандайзери, супервайзери.

4. Як навчаємо? 40% теоретична частина – отримання інформації про системний підхід до продажу у вигляді презентації. 60% практична частина – формування навичок на базі отриманих знань шляхом вирішення індивідуальних завдань, виконання командних вправ, рольових ігор та аналізу отриманих результатів.

5. Які результати? Тренінг «Системний підхід до продажу» навчить учасників ефективних методів продажу та сформує навички їх практичного застосування. Ефективність продажу учасників підвищиться за рахунок системного підходу до процесу продажу; побудови ефективної взаємодії з різними типами Клієнтів; швидкого та точного визначення актуальних потреб Клієнта та адекватної пропозиції товарів/послуг; володіння широким спектром технік продажів.

Тепер про те, чому тренінги з продажу можуть бути максимально результативними.

Всі наші тренінги з продажу, перш за все, орієнтовані виключно на активні продажі, коли співробітники відділу продажу та групи продажів кожної торгової компанії націлені на правильну певну роботу, яка починається з активної та постійної роботи з вже існуючими та потенційними клієнтами. Тренінг з продажу навчить кожного керівника зайняти активну позицію і на ринку продажу. Саме тренінги покажуть, як організувати роботу кожного менеджера в компанії, навчать вибирати оптимальну мотивацію співробітників, розставлять акценти у правильному розподілі винагороди за обсяги продажу, за що саме виплачуються гроші кожному співробітнику, як часто вони виплачуються та звідки вони беруться.

Тренінги з продажу навчать правильно виявляти головні компоненти у побудові бізнесу з ефективною та результативною системою будь-яких продажів.

І Ви дізнаєтеся про те, що таких компонентів три:

  • Перший компонент – це адаптовані, професійно підібрані та підготовлені кадри.
  • Другий компонент – це найсучасніше програмне та комп'ютерне забезпечення.
  • А третій – чіткі та конкретні функції кожного учасника системи продажу.